allfoto er nå blitt til fotoknudsen

Men du vil kjenne igjen det meste! Du vil finne en nettside med produkter, priser og designprogram slik du er vant til. Produktene vil ha samme gode kvalitet og menneskene på kundesenteret forblir de samme.

Opprett ny brukerkonto hos fotoknudsen og du er i gang.

×

Kontakt oss

Finner du ikke svar på det du lurer på i ofte stilte spørsmål? Vårt kundesenter hjelper deg gjerne.

Populære spørsmål

Leveringstid og frakt

Under finner du beregnet leveringstid for hvert produkt. Siden produksjonstiden varierer vil produktene ha ulik leveringstid. Vi starter å produsere din ordre første virkedagen etter at bestillingen er mottatt.

Ordrehistorikk

For å sjekke statusen på din bestilling kan du logge inn på din konto.

Bestilling av flere produkter

Dersom din ordre inneholder mer enn ett produkt kan det være at de sampakkes og sendes i en forsendelse. Det kommer an på hvilke produkter du bestiller. Om vi sender varene dine i én pakke, vil den forventede leveringstiden tilsvare produktet med lengst leveringstid.

Hvis du for eksempel bestiller en fotobok og fremkalling av bilder, vil den totale forventede leveringstiden være 4 virkedager.

Leveringstider

Helg og helligdager regnes ikke som produksjonsdager.
Siden vår fabrikk er plassert i Nederland, vil produksjonen være stengt ved nederlandske høytidsdager:
27. april (King’s Day), 30. mai (Kristi Himmelfartsdag), 10. juni (2.pinsedag)
Vær oppmerksom på at disse datoene ikke vil telle som produksjonsdager og estimert leveringstid vil bli påvirket av dette.

ProduktForventet leveringstid
Fotobok4 produksjonsdager + postgang
Interiørprodukter4 produksjonsdager + postgang
Kort3 produksjonsdager + postgang
Fotokalender3 produksjonsdager + postgang
Bilder og forstørrelser2 produksjonsdager + postgang
Kopp med bilde2 produksjonsdager + postgang

 
Postens leveringstid er normalt 2-7 dager, avhengig av hvor du bor i landet. Her ser du forventet postgang for ditt postnummer:

PostnummerForventet postgang
0015 – 39992-4 dager
4000 – 75993-5 dager
7600 – 79994-6 dager
8000 – 85994-6 dager
8600 – 89995-7 dager
9000 – 99995-7 dager

Hvem leverer varen min?

Vi sender din bestilling i samarbeid med Bring. Alle bildeproduktene produseres på vår fabrikk i Nederland. Servicepakker må innregistreres på terminal i Oslo før sporing blir aktivert. Dette kan ta inntil 48 timer. Vi anbefaler deg å sørge for å ha riktig mobilnummer registrert på din bestilling, slik at du kan motta varsel på SMS når ordren kan hentes.

Fraktkostnad:

Frakt kr 79,- for ordrer som inneholder produkt med stykkpris inntil kr 149,-
Frakt kr 129,- for ordrer som inneholder produkt med stykkpris fra kr 149,- inntil kr 399,-
Frakt kr 149,- for ordrer som inneholder produkt med stykkpris fra og med kr 399,-

Fraktprisene ovenfor er basert på produktets ordinære stykkpris, og ikke på handlekurvens totalverdi inkludert eventuelle rabatter. Fraktkostnaden blir aldri høyere enn kr 149,- per ordre.

Betalingen mislyktes, hva gjør jeg?

Dersom betalingen av en eller annen grunn ikke går gjennom, vil ikke ordren din bli sendt til produksjon. Uavhengig av hva som gikk galt, vil du få en feilmelding med informasjon om at bestillingen mislyktes.

Betaling via Klarna feilet
Dersom du får feilmelding ved bestilling via Klarna faktura, ber vi deg dobbeltsjekke at all informasjon som er fylt inn i feltet «Fakturaadresse» er korrekt. Det er viktig at denne informasjonen er identisk med de opplysningene som er registrert på deg i folkeregisteret, da Klarna utfører kredittsjekk på alle kunder på bakgrunn av denne informasjonen. Dersom du fremdeles får feilmelding ved betaling, ber vi deg ta direkte kontakt med Klarna.

Kortbetaling
Dersom kortbetalingen din feiler, ber vi deg forsøke på nytt i en annen nettleser eller med et annet betalingskort.

 

Hvordan sporer jeg ordren min?

Du kan til enhver tid se status for din ordre inne på Min side. Logg inn med brukernavn og passord, og trykk på «Ordrehistorikk». Her vil du se status på din siste bestilling, samt historikk over tidligere ordre. Du vil også kunne se om ordren er i bestilling, i produksjon eller sendt fra oss.

Sporing i produksjon
Vi har dessverre ikke et detaljert sporingssystem for selve produksjonen. Hvis ikke produktet er ferdigprodusert enda, vil det stå «I produksjon» på status. Så snart ordren er sendt, vil status endres til «Sendt».

Sporing av forsendelse
Så snart ordren er sendt fra oss, vil du motta en e-post med informasjon om dette. Dersom forsendelsen kan spores, vil du få sporingsnummer vedlagt i denne e-posten. Merk at det kun er mulig å spore større forsendelser. Disse vil sendes til ditt lokale postkontor, mens mindre forsendelser sendes direkte til postkassen din og kan derfor ikke spores.

Du kan lese mer om forventet leveringstid her.

Hvordan bruker jeg rabattkoden min?
  1. Mens du lager produktet ditt vil du se standardprisen i det nettbaserte eller nedlastbare programmet (rabatt er utelukket). Fullfør produktet ditt og trykk «Gå til bestilling».
  2. Du vil først komme til en side hvor du får noen alternativer for produktet ditt, som glansede sider.

  1. I handlekurven ser du en oversikt over produktene du har lagt inn, antall kopier, og totalprisen. Nederst til venstre finner du muligheten til å legge inn rabattkoden din:

  1. Tast inn rabattkoden i feltet (eller klipp og lim) og trykk så på «OK». Om koden er gyldig for produktene dine, blir avslaget umiddelbart trukket fra summen. Har koden blitt registrert og har du sjekket sluttsummen? Trykk så på «Fortsett». Da kan du fullføre ordren.

 

Om en kode ikke fungerer, vennligst kontakt kundeservice før du betaler ordren din.

 

Kan jeg se og dele fotoboken min digitalt?

Har du lyst til å dele fotoboken din digitalt med venner og familie? Når du har bestilt fotoboken din, kan du be om en digital utgave helt gratis! Denne kan så deles direkte til Facebook, Twitter, bloggen din eller via e-post. Det er helt trygt, du kontrollerer hvem som får se fotoboken din på nett, og du står fritt til å slette den når som helst.

1. Gå til ordrehistorikken din

Klikk på «Ordrehistorikk» under «Min side» og logg inn med brukernavn og passord.

2. Be om en digital utgave av fotoboken din

Velg ordrenummeret ditt og klikk på «Hent digital fotobok» til høyre. Når den digitale fotoboken din er klar, vil du få en bekreftelse sendt på e-post med en lenke til boken din (dette kan ta opptil 24 timer). Når du går tilbake til ordrehistorikken senere, vil du finne en permanent lenke til den digitale utgaven ved siden av boken du valgte.

3. Fornøyd med boken din? Begynn å del!

For å begynne å dele med venner og familie, trykker du ganske enkelt på en av «Del»-knappene under boken din. Så enkelt!

Vennligst merk: Ikke bruk lenken fra adressefeltet til å dele den digitale fotoboken. Om vennene dine mottar denne lenken, kan de slette den digitale fotoboken. Når du bruker «Del»-knappene kan de bare se den.

Hvordan og hvor finner jeg den digitale fotoboken min senere?

1.) Du vil alltid finne lenken til den digitale fotoboken i ordrehistorikken din.
2.) Lenken er også i bekreftelsese-posten om den digitale fotoboken.
3.) Lagre lenken til fotoboken din i bokmerkene dine. På den måten vil du alltid enkelt finne fotobøkene dine!

Kan jeg slette den digitale fotoboken?

Gå til ordrehistorikken din og trykk på «Del digital fotobok». På den neste siden, under fotoboken, finner du en knapp som sletter den digitale utgaven av fotoboken, «Slett digital fotobok».

Du vil motta en bekreftelsese-post når vi har behandlet dette. Etter sletting kan du alltids be om den igjen ved å gå til ordrehistorikken og trykke på «Hent digital utgave».

Om du har noen spørsmål, vennligst kontakt med kundeservice. De vil gladelig hjelpe deg!

Alle spørsmål

Du kan kontakte oss via chat, e-post eller telefon. Vi vil alltid ta oss tid til å svare deg på det du lurer på.

I perioden 24. juni til 18. august har kundesenteret følgende åpningstider:
Mandag til fredag 09:00 - 16:00

E-post

Svar innen 1-2 arbeidsdager
Send e-post


Chat med oss

Status: Sjekker chatstatus


Telefon

Status:
55 15 31 00


Korte spørsmål

Du kan enkelt kontakte oss via sosiale medier. Vi svarer normalt innen 24 timer.

Alle spørsmål

Du kan kontakte oss via chat, e-post eller telefon. Vi vil alltid ta oss tid til å svare deg på det du lurer på.

I perioden 24. juni til 18. august har kundesenteret følgende åpningstider:
Mandag til fredag 09:00 - 16:00

E-post

Svar innen 1-2 arbeidsdager
Send e-post

Chat med oss

Status: Sjekker chatstatus

Telefon

Status:
55 15 31 00

Please update your browser

We built this website with the latest technologies, which makes this website faster and easier to use. Unfortunately your browser's version does not support these technologies.