allfoto er nå blitt til fotoknudsen

Men du vil kjenne igjen det meste! Du vil finne en nettside med produkter, priser og designprogram slik du er vant til. Produktene vil ha samme gode kvalitet og menneskene på kundesenteret forblir de samme.

Opprett ny brukerkonto hos fotoknudsen og du er i gang.

fotoknudsen introduserer ny nettside

BERGEN, Norge – 1. juni 2016. fotoknudsen, en av landets største leverandører av fotoprodukter og -tjenester, er stolt av å kunne presentere en ny og forbedret nettside på www.fotoknudsen.no

Den nye nettsiden gjør det mulig å lage fotoprodukter av høy kvalitet både på datamaskin, nettbrett og mobiltelefon ved hjelp av ny og moderne teknologi.

Alle bilder lagret i fotoknudsens bildelagringstjeneste, Minnebanken, vil fremdeles være trygt lagret i en ny og moderne løsning med forbedret brukervennlighet og funksjonalitet.

Den bergensbaserte bedriften ble i 2014 overtatt av selskapet albumprinter, som har hovedkontor i Amsterdam. Takket være overtakelsen kan fotoknudsen nå tilby en helt ny brukeropplevelse med oppdatert programvare og bildeprodukter av høy kvalitet.
fotoknudsens lokale kundesenter, samt markeds- og IT-avdeling, har flyttet til nye kontorer i Bergen. Produksjon av bildeprodukter er flyttet til albumprinters moderne produksjonslokaler i Nederland. Som del av et ledende europeisk selskap får fotoknudsen mulighet til å ytterligere styrke sin merkevare og sikre en fortsatt god opplevelse for kunden.
Daglig leder, Cecilie Gaustad, sier: «Vi er veldig stolte av å lansere den nye nettsiden i dag, og av å kunne tilby våre kunder en fullstendig mobilvennlig løsning. De kommende månedene lansere vi enda flere nyheter, som vil gi våre kunder en best mulig opplevelse når de skal lage sine unike bildeprodukter.»

Om albumprinter:
albumprinter er et av Europas ledende selskaper innen bildeprodukter. Selskapet har kunder i Norge, Sverige, Nederland, Belgia, Storbritannia, Tyskland og Frankrike, og har siden oppstarten i 2003 hatt over 5 millioner fornøyde kunder i Europa. albumprinter B.V. administrerer merkevarene albelli, bonusprint, önskefoto og allfoto, og er et datterselskap av Cimpress N.V. For mer informasjon: www.albumprinter.org og www.albelli.com
albumprinter og albumprinters logo er varemerker for albumprinter B.V. Alle andre merke- og produktnavn som vises i denne pressemeldingen kan være varemerker for sine respektive eiere.

Om fotoknudsen:
fotoknudsen AS har mer enn 55 års erfaring i fotobransjen. Etter oppstarten i Bergen vokste selskapet til å bli en av de største aktørene i det norske markedet, og har gjennom de siste tiårene drevet både markedsføring, salg og produksjon av bildeprodukter. Selskapet har utviklet en verdifull kompetanse, og er i dag en av de største digitale fotoleverandørene i Norge, med mer enn 500 millioner opplastede bilder i Minnebanken. Etter omstrukturering i 2013 har selskapet blitt en moderne aktør i bransjen. For mer informasjon: www.fotoknudsen.no

Pressekontakt:
Daglig leder, Cecilie Gaustad: +47 977 45 617 eller cecilie.gaustad@fotoknudsen.no

Oppdater din nettleser her

fotoknudsen.no er basert på den nyeste teknologien. Dette gjør nettstedet enklere og raskere og bruke. Dessverre støtter ikke din nåværende nettleserversjon denne teknologien.