allfoto er nå blitt til fotoknudsen

Men du vil kjenne igjen det meste! Du vil finne en nettside med produkter, priser og designprogram slik du er vant til. Produktene vil ha samme gode kvalitet og menneskene på kundesenteret forblir de samme.

Opprett ny brukerkonto hos fotoknudsen og du er i gang.

fotoknudsen blir ny

fotoknudsen.no fornyer seg

fotoknudsen.no fornyer seg, og vi er stolte av å kunne dele med deg at vi skal lansere en ny og forbedret nettbutikk onsdag 1. juni 2016. Vi ønsker med dette å tilby våre kunder en plattformuavhengig nettbutikk med bedre brukervennlighet.

Vi vil fremdeles tilby våre bestselgere fotobok, interiørprodukter, invitasjoner og takkekort, kalendere og fremkalling av digitale bilder og forstørrelser. Du vil fortsatt kunne benytte deg av vår lagringstjeneste MinneBanken, hvor du vil finne alle dine lagrede bilder. Brukernavn og passord vil være det samme som før.

Fra 1. juni 2016 vil vi endelig kunne tilby deg en komplett mobilvennlig nettbutikk og en oppgradert lagringsløsning for MinneBanken (inkl. dine lagrede bilder). Noen nye produkter vil også bli introdusert.

Nytt på nettsiden fra og med 1. juni 2016:

• Mobilvennlig nettside: Nettsiden vår blir responsiv slik at det blir enkelt å bestille bildeprodukter fra mobil og nettbrett. Vi går også bort fra programtillegget Flash, noe som vil bedre brukeropplevelsen for mange av våre kunder.
  • Nytt designprogram på nett: Enklere og mer intuitive funksjoner for design av bildeprodukter på nett.
  • Introduksjon av nye produkter og nytt designinnhold (temaer, bakgrunner, fonter, bilderammer og annen dekor samt nye bildeprodukter).
  • 100 % fornøyd-garanti.

Endringer for deg som kunde fra og med 1. juni 2016:

• Produkter laget i nåværende designprogram på nett (fotobøker, kalendere, kort, interiørprodukter, fotogaver, etc.) som ligger lagret under «Min side»/«Mine prosjekter» vil dessverre ikke la seg bestille etter 31. mai 2016. Husk derfor å bestille senest 31. mai dersom du har produkter lagret under «Mine prosjekter».
  • Noen produkter vil dessverre utgå fra vårt sortiment. Dette inkluderer produkter som fotoblokk, utvalgte fotogaver, gavepapir, til-fra-lapper, bordkort, menykort og sanghefter.
  • Andre produkter kan bli utilgjengelige i en kort periode, men vil komme tilbake i nettbutikken i løpet av de kommende månedene.
  • Endringer i utseende og design på nettsiden gjør at den fremstår noe annerledes, men vi lover en mer innholdsrik og oversiktlig nettside.
  • Noe designinnhold (temaer, bakgrunner, fonter, bilderammer og annen dekor) vil forsvinne eller bli erstattet av nyheter.

En rekke tjenester vil forbli uendret, og blir med oss på den nye nettsiden:

• Bilder lagret i MinneBanken på nett lagres fortsatt trygt og gratis på din konto.
  • Du logger inn med samme brukernavn og passord som i nåværende løsning.
  • Nedlastbart fotobokprogram for Windows og Mac forblir det samme. Du kan derfor trygt lage fotobok i disse løsningene og bestille dem etter 1. juni.
  • Vår Fotobok-app for iPad forblir uendret.

Her er en oversikt over endringene og hva som forblir uendret fra 1. juni 2016:

MinneBanken lagringstjeneste

Ny og spennende funksjonalitet

Mobilapp iOS & Android

Ny og spennende funksjonalitet

*Nettbasert designprogramvare (som du benytter for lage dine produkter)

Ny og spennende funksjonalitet (utvalget av bakgrunner, fonter, bilderammer og dekor vil bli noe justert)

Produktutvalg

Mindre endringer, noen produkter vil bli faset ut, nye vil bli introdusert

Produktdesign

Mindre endringer, noen designmaler vil bli faset ut, nye vil bli introdusert

Brukernavn og passord

Mine bilder i MinneBanken på Min side

iPad-app FotoBok

Nedlastbar programvare Fotobok for Windows og Mac

Mine prosjekter på Min side
  * fotobok
  * kalendere
  * kort
  * interiørprodukt
  * fotogaver

Som en konsekvens av de nye nettbaserte   programvarene som kommer vil du ikke kunne bestille påbegynte eller lagrede prosjekter fra den nåværende nettbaserte design-programvaren etter 31. mai 2016

Bor du i Bergensområdet og ønsker å teste våre nye løsninger? Send oss gjerne en uforpliktende henvendelse til brukertest@fotoknudsen.no

Har du ytterligere spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen til vår nye nettbutikk onsdag 1. juni 2016.

Hilsen-fotoknudsen

Minnebanken: Når du oppretter en konto hos fotoknudsen.no kan du laste opp og lagre bilder fra mobil og desktop. Denne tjenesten kalles MinneBanken. Siden MinneBanken ble lansert er det lastet opp over 750 millioner bilder, som vi lagrer trygt for våre kunder.

Designprogram på nett: Når du lager bildeprodukter som fotobok, lerret, takkekortkort m.m. på nett, benytter du vårt nettbaserte designprogram.

Nedlastbart fotobokprogram: Ved bestilling av fotobok kan du lage dine bøker med vårt nedlastbare program. Dette krever ikke nettilgang, og du arbeider lokalt på din pc.

Lagrede prosjekter: For eksempel en fotobok som er påbegynt eller bestilt via vår nettløsning, lagret på din konto under «Min side»/«Mine prosjekter». Krever innlogging.

Oppdater din nettleser her

fotoknudsen.no er basert på den nyeste teknologien. Dette gjør nettstedet enklere og raskere og bruke. Dessverre støtter ikke din nåværende nettleserversjon denne teknologien.